Followers

Friday 24 May 2013

Esok adalah Penentu

Assalamualaikum

Hye ucuk...
still ingat orang??
ka dah meroyan nan si Sharul  ABANG  kesayangan mu tu??

rini 24/5 if kamu ingat la...
skrg dah pukul 4 lebih...
maknanya kurang 8 jam ja lagi nak 25/5 :)

tapi adakah kamu ingat??
kenapa saya mention sangat 25/5 tu??
kamu ingat ka kenapa??

if xingat meh saya nak gitau...
25/5/2011 adalah tarikh kita start couple...
if kamu ingat la...
n now dah 2013 maknanya dah nk genap 2 tahun awak...

macam2 kita dah wat bersama termasuk la hmmm...
malas nk cerita...

ok now skrg saya just nak gitau la..
if saya xdapatkan awak n awak xberenti mesej nan shahrul "ABANG" awak tu pada 25/5/2013 nie...
saya dah janji yang saya akan berhenti berharap n saya akan lepaskan awak sepenuhnya...
dah awak akan berhenti ganggu awak..
termasok la mesej n col @nd bertemu nan awak..

ok la xtau nak cakap pa dah cuma nak wish happy annevasarry ke 2 tahun ja =='
tepat 12 malam nie :D

andaikata jodoh awak nan dia..
xpa saya terima...
k bye2 :D

No comments:

Post a Comment