Followers

Monday 25 February 2013

Awak Tak Ingat :'(

Assalamualaikum
Salam ucuk...

sdhnya bila kamu lupa rini berapa ari bulan :'(
hmmm,,,
xpala biaq iz jala yang ingat tarikh 25 setiap bulan hmmm...
paham yela kamu kan BUSY ja...
awak tau tak kita dah setahun 9 bulan..
dah nak hampir 2 tahun awak..
ummm :'(


mungkin awak xda masa nak ingat..
tapi awak jangan la marah-marah saya...
awak jgn la smpai xmsg saya...
tapi td awak saya cuba ingatkan awak tp awk kata yang bukan2 hmm xpala saya terima,,,

sayang iz tau dulu iz banyak salah nan syg...
tp now iz nak tebus..
kamu dok tduh yang bukan-bukan hmmm...
xpala saya harap hubungan yg baru kita jalinkan alek nie jadi porak peranda alek :'(
awak tau tak yang saya sayangkan awak sangat2 hmmm,,,

hope xjadi mcm nie la

TIME BARU BERCINTA

OTP 26hours. (Tak rasa erti jemu)

TIME DAH LAMA BERCINTA

OTP 26seconds. (dengar suara baru bunyi "A" dah nak termuntah). Kalau boleh dalam hati tak nak pasangan call. Alasan : mengantuk, tak larat, letih, dll

TIME BARU BERCINTA

Mesej setiap ketika (kalau lambat balas mesej lagi satu mesej tanya kenapa lambat balas takpun missed call).

TIME DAH LAMA BERCINTA

Mesej balas 24jam sekali. Kalau boleh tak nak balas mesej. Rimas rasanya.

TIME BARU BERCINTA

Tengah lepak dengan kawan pun takpe mesej/ texting.

TIME DAH LAMA BERCINTA

"tak boleh la call..nanti member I cakap apa pula"

DAN BANYAK LAGI!

No comments:

Post a Comment