Followers

Tuesday 22 January 2013

Sepinya

Assalamualaikum

Hye awak..
awak ingat saya lagi??
ke awak dah buang saya terus??
hmm..
sumpah awak saia sunyi gila..
selalunya tiap2 pg saya akan dapat msg dr awak yang awak nak pergi kerja at kedai family awak...
then tiap kali nak online awak mesti akan msg gtau saia...
tapi start hari ni awak,,
semua mesej2 tu dah tak masok dalam nset saya...
dah tak kedengaran lansung msg dr awak...
tak da lagi text yg mengatakan awak rindukan saya...
sumpah sunyi sepi nset saya nie :'(
then tadi awak ada gtau at saya yang awak dah bagitau dekat Umi awak yang kita dah putus dan awak jugak ada kata yang awak suruh Umi awak carikan yang terbaik untuk awak..tak palah awak saya redha...
tapi seyes cakap awak cinta mati saya...
saya pon sama akan berserah pada mai family la...
malas dah nak pikir semua benda nie...
aku syg ang ja Nur Izzati Amanina Bt Muhd Fazil...

b4 saia terlupa..
awak ada cakap yang rantai nama kita tu dah putuskan??]
maybe tu petanda kot..hmmm..
lg satu awak if awak nak buang semua barang yg saia bg kat awak...
better awak bakar ja terus biar ia jadi abu n hancur macam hubungan kita sekarang nie...btwy IMYsm k salam :')

No comments:

Post a Comment